Ten kurs jest częścią ścieżki:
Specjalista e-commerce
Opinie użytkowników
Zobacz wszystkie
wdrażania rozwiązań marketingowych bez umiejętności programowania
korzystania z najlepszych narzędzi: MailChimp, Buffer, Canva, Zapier i wiele innych
budowania bazy mailingowej i automatyzacji wysyłki newsletterów
tworzenia angażujących postów i automatyzacji działań w social mediach
szybkiego tworzenia atrakcyjnych grafik na potrzeby promocji firmy
tworzenia angażujących treści i optymalizacji działań content marketingowych
wykorzystania animacji i wideo w marketingu Twojej firmy
zwiększania sprzedaży dzięki segmentacji klientów i personalizacji komunikatów
Chcesz przenieść lub rozpocząć biznes w internecie? Prowadzisz nawet sklep internetowy, ale nie znasz się na technikach sprzedaży? Nie wiesz jak poradzić sobie z całym tym marketingiem, bo na każdym kroku musisz prosić o pomoc programistów lub szukać rozwiązań na forach, lub grupach na Facebooku? Możesz o tym zapomnieć!
W tym kursie online podzielę się z Tobą najlepszymi narzędziami, które pomogą Ci prowadzić skuteczny marketing bez jakiegokolwiek kodowania. Sam ogarniesz budowę bazy klientów, tworzenie szablonów maili, personalizację wiadomości do klientów i automatyzację wysyłki newsletterów. Dowiesz się jak szybciej tworzyć i publikować angażujące treści w różnych social mediach. Nauczysz się wyszukiwać i samodzielnie tworzyć grafiki do reklam, postów czy wpisów na bloga.
Będziesz również potrafił odpowiedzieć sobie na pytanie, co w Twoim marketingu działa, w co warto inwestować więcej czasu i pieniędzy, a z czego powinieneś zrezygnować. A wszystko to bez linijki kodu, za to z wykorzystaniem sprawdzonych narzędzi.
W branży e-commerce stawiasz dopiero pierwsze kroki i nie za bardzo wiesz, co właściwie powinieneś robić w marketingu internetowym, aby był on skuteczny? A może od jakiegoś czasu próbujesz już budować bazę klientów, wysyłać newslettery czy działać w social mediach, ale nie możesz wszystkiego ogarnąć, bo ciągle brakuje Ci czasu? Dobrze rozumiem Twoje problemy. Ten kurs online powstał po to, aby je rozwiązać! Pomogę Ci w nim wybrać odpowiednie narzędzia dla Twojego biznesu i zautomatyzować wiele działań, które prowadzisz. W trakcie kursu poznasz dziesiątki przydatnych narzędzi i rozwiązań, które Ci w tym pomogą.
W trakcie kursu pokażę Ci jak zautomatyzować wiele rzeczy, które do tej pory robiłeś ręcznie i spędzałeś na tym długie godziny. Teraz ten czas będziesz mógł wykorzystać, by szybciej rozwijać swój biznes. Dzięki gotowym narzędziom przestaniesz martwić się zapleczem informatycznym, problemami z obsługą komputera, serwera czy kodowaniem. Wystarczy, że sprecyzujesz pewne szablonowe zachowania klientów i scenariusz tak, by pasowały do Twojej branży i gotowe! Narzędzia, które prezentuję w kursie, mają wszystko, co potrzebne do zwiększenia obecności i prowadzenia firmy w sieci i automatyzacji prowadzonych tam działań. Będziesz mógł nawet wybrać z gotowych szablonów stron internetowych, mailingu czy postów social media, gdzie jedynie dopasujesz grafiki (w kursie omawiam skąd je za darmo pobrać) i wprowadzisz odpowiedni tekst (zgodnie z moimi wskazówkami). Efekty będziesz mógł później sprawdzić i przeanalizować. Zobaczysz, jak Twoje komunikaty zostały przyjęte, przejrzysz zachowania klientów i jeżeli to konieczne dopasujesz swoje podejście, tak by zwiększyć jego skuteczność.
E-mail marketing to cały czas jeden z najlepszych sposobów zwiększania sprzedaży niezależnie od branży... pod warunkiem, że robisz to dobrze. I tak właśnie będzie po tym kursie online! Na przykładzie narzędzia MailChimp i Campaign Monitor pokażę Ci jak od A do Z prowadzić w pełni zautomatyzowane kampanie mailingowe i analizować ich skuteczność. Poznasz sposoby zwiększające zapisy do newslettera, tak by Twoja baza kontaktów zwiększała się szybciej. Pokażę Ci jak segmentować użytkowników i wysyłać im spersonalizowane wiadomości, a nie spam, którego nikt nie lubi. To niezawodny sposób na zwiększenie otwieralności Twoich maili i zainteresowanie ofertą. Nauczysz się też jak bez jakiegokolwiek kodowania tworzyć różne szablony maili, tak by dopasować je do różnych sytuacji: promocji, premiery nowych produktów, zapisów na webinar, czy informacji o nowym wpisie na Twoim blogu. Zobaczysz również jak za pomocą ankiet w mailach zyskać niezwykle cenne informacje od klientów, które pozwolą Ci lepiej dopasować ofertę do ich oczekiwań. Wszystko skonfigurujesz raz, a wysyłką w odpowiednim momencie zajmie się automat.
Facebook, Instagram, Twitter, YouTube, LinkedIN, Pinterest. Nie musisz być ze swoim biznesem wszędzie, ale obecność nawet w części mediów społecznościowych i regularna publikacja tam wpisów zabiera sporo czasu. Często musisz więc wybierać wpisy na sociale czy inne działania, a przecież nie musi tak być. W trakcie kursu pokażę Ci, jak wykorzystując narzędzie Buffer zaplanować całą strategię wpisów w mediach społecznościowych. Zobaczysz jak za pomocą kilku kliknięć szybko publikować posty w różnych miejscach, śledzić ich skuteczność i odpowiadać na komentarze. Podpowiem Ci również, gdzie szukać pomysłów na angażujące wpisy i jak szybciej, prościej i za darmo za pomocą Canva tworzyć do nich atrakcyjne grafiki. Poznasz również narzędzia przydatne w tworzeniu content marketingu oraz treści wideo. Zobaczysz, jak sprawdzać czego użytkownicy szukają w internecie, jak dobierać trafne słowa kluczowe do wpisów czy opisów produktów i jak za pomocą szablonów tworzyć atrakcyjne wideo.
Internet daje olbrzymie możliwości promowania biznesu. Możesz na skorzystać z płatnych systemów reklamowych jak Google Ads czy Facebook Ads, ale bez specjalistycznej wiedzy ciężko będzie Ci jednak osiągnąć sukces. Zatrudnienie agencji marketingowej też nie zawsze przynosi zamierzony efekt - nie znają oni dobrze Twoich klientów, produktów i usług. Automatyzacja i optymalizacja działań marketingowych mocno Ci pomoże, ale najlepsze efekty osiągniesz, jeśli połączysz je z odpowiednią komunikacją i będziesz budował relacje z klientami. Nie możesz w każdym poście na Facebooku czy mailingu “wciskać” usług czy produktów. Musisz dać klientom wartość, która sprawi, że będą chcieli zasubskrybować Twój newsletter, zapiszą się do powiadomień, czy wykażą się aktywnością na Twoich profilach społecznościowych. W tym szkoleniu online oprócz przydatnych narzędzi i technik automatyzacji marketingu poznasz sposoby budowania społeczności i relacji z klientami. Dowiesz się jak motywować odbiorców do zainteresowania Twoją marką, pozostawienia danych kontaktowych i końcowo oczywiście do dokonania zakupu.
50% zniżki do niedzieli!
Często kupowane w pakiecie
Chętnie pomożemy! Odpowiedz na pytania przygotowane przez naszych specjalistów, a my dopasujemy ścieżkę rozwoju do Twoich preferencji.
Rozpocznij terazDo każdego ukończonego przez Ciebie szkolenia wystawiamy imienny certyfikat. Warunkiem jego otrzymania jest zaliczenie testów dołączonych do kursu. Na certyfikacie znajduje się Twoje imię oraz nazwisko, nazwa ukończonego kursu, data wystawienia i nazwa instytucji certyfikującej. Warto podkreślić, że jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych (nr wpisu 2.12/00119/2017).
Certyfikat możesz wydrukować lub opublikować w Internecie za pośrednictwem specjalnego odnośnika np. na LinkedIn lub innych portalach społecznościowych . Jak również dołączyć do swojego CV.
Tak, do każdego zamówienia mamy obowiązek wystawić fakturę VAT (23%) lub paragon. Rodzaj dokumentu zależy od danych, które podasz w formularzu podczas składania zamówienia. Faktury zwykle wystawiamy do 3 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty. Poinformujemy Cię o tym fakcie mailowo, a dokument będzie można pobrać bezpośrednio z poziomu zakładki Historia zamówień na Twoim koncie w strefakursów.pl. Jeśli potrzebujesz dokumentu Proforma lub faktury odroczonej, złóż zamówienie, a w uwagach do zamówienia dodaj komentarz “Proforma” lub "Faktura z odroczonym terminem płatności", lub skontaktuj się z nami telefonicznie bądź mailowo (biuro@strefakursow.pl).
Gdy dokonujesz zakupu w aplikacji strefakursów.pl na iOS za pośrednictwem Apple Pay sprzedawcą jest Apple. Fakturę lub dokument zakupu znajdziesz zgodnie z poniższą instrukcją:
Możesz również pobrać dokument przez stronę Apple. Przejdź pod ten adres: https://reportaproblem.apple.com/, następnie zaloguj się swoim Apple ID, znajdź zakup na liście i kliknij, aby zobaczyć szczegóły i ewentualnie pobrać dokument. Apple zwykle wystawia fakturę jako dostawca usług cyfrowych. Jeśli potrzebujesz faktury VAT, możesz skontaktować się z pomocą techniczną Apple, aby uzyskać dodatkowe informacje na temat zgodności faktury z przepisami w Twoim kraju.
Gdy dokonujesz zakupu w aplikacji strefakursów.pl na Android za pośrednictwem Google Pay sprzedawcą jest Google. Fakturę lub dokument zakupu znajdziesz zgodnie z poniższą instrukcją:
Możesz również znaleźć fakturę na stronie Google Pay. Przejdź pod ten adres: pay.google.com i zaloguj się na swoje konto Google, z którego dokonano zakupu. W sekcji Aktywność znajdziesz wszystkie transakcje dokonane w Google Play. Kliknij daną transakcję, aby zobaczyć szczegóły i pobrać fakturę.
Po opłaceniu zamówienia otrzymujesz nielimitowany dostęp do zakupionych materiałów. Dzięki temu, że szkolenia są dla Ciebie dostępne zarówno online za pośrednictwem naszej platformy szkoleniowej i offline w aplikacji mobilnej strefakursów.pl, możesz w dowolnym czasie i miejscu powracać do obejrzanych lekcji i powtarzać materiał bez ograniczeń. Dodatkowo po ukończeniu całego szkolenia otrzymasz imienny certyfikat poświadczający Twój udział w szkoleniu. Certyfikat możesz opublikować np. na LinkedIn lub innych portalach społecznościowych, jak również dołączyć do swojego CV.
🔥 Gorący temat: W tym tygodniu 125 użytkowników obejrzało to szkolenie
Rozpocznij naukę teraz za darmo, zapłać w ciągu 30 dni z lub
– Jak to działa?
Ups! Coś poszło nie tak :(
Google Recaptcha uznał, że jesteś botem i zablokował Twoją ostatnią akcję. Spróbuj ponownie. W razie problemów skontaktuj się z nami.
ZAMKNIJ I SPRÓBUJ PONOWNIE