1 + 1 GRATIS = CO DRUGI KURS ZA DARMO!   |    DO KOŃCA
0 d 00 h 00 m 00 s
Pomoc i kontakt
Koszyk
Twój koszyk jest pusty. Wypełnij go wiedzą i zdobądź nowe umiejętności!
Nie wiesz od czego zacząć?
Zobacz nowości
Zaloguj się
strefakursów.pl Biznes i marketing

Kurs Google Tag Manager od podstaw:Trailer

Opanuj GTM, narzędzie, które otworzy przed Tobą nowe możliwości. Naucz się zarządzać tagami, śledzić interakcje użytkowników i wdrażać narzędzia analityczne bez potrzeby angażowania programisty.

Kurs Google Tag Manager od podstaw:Tagi

Opanuj GTM, narzędzie, które otworzy przed Tobą nowe możliwości. Naucz się zarządzać tagami, śledzić interakcje użytkowników i wdrażać narzędzia analityczne bez potrzeby angażowania programisty.

Kurs Google Tag Manager od podstaw:Wczytanie strony jako zdarzenie

Opanuj GTM, narzędzie, które otworzy przed Tobą nowe możliwości. Naucz się zarządzać tagami, śledzić interakcje użytkowników i wdrażać narzędzia analityczne bez potrzeby angażowania programisty.
DARMOWE FRAGMENTY

Ten kurs jest częścią ścieżki:

Specjalista e-commerce

25207 użytkowników podnosi swoje kwalifikacje w tej ścieżce kariery.

Czego się nauczysz:

  • implementacji Google Tag Managera na dowolnej stronie internetowej

  • pracy z tagami, regułami i zmiennymi w GTM

  • śledzenia interakcji użytkowników, takich jak np. kliknięcia, przesłanie formularzy, odtworzeń wideo, scrollowania

  • konfiguracji zdarzeń Google Analytics 4

  • konfiguracji modułu e-commerce w GA4 i śledzenia działań, takich jak zakupy, dodania do koszyka i wyświetlania produktów

  • wdrażania tagów marketingowych Google Ads i Facebook Ads oraz śledzenia konwersji

  • pracy z warstwą danych (data layer)

  • wdrożenia Trybu zgody (Consent Mode) przy pomocy GTM

Kurs Google Tag Manager od podstaw

Podstawy Google Tag Managera

Wdrażamy pierwsze tagi i zdarzenia

Kurs Google Tag Manager od podstaw

Warstwa danych i śledzenie zdarzeń e-commerce

Optymalizacja pracy i zaawansowane techniki

Kurs Google Tag Manager od podstaw

Implementacja Consent Mode

ZOBACZ WIĘCEJ

Odbierz co drugi kurs za darmo!
1 + 1 GRATIS tylko do czwartku

Nie wiesz od czego zacząć naukę?

Chętnie pomożemy! Odpowiedz na pytania przygotowane przez naszych specjalistów, a my dopasujemy ścieżkę rozwoju do Twoich preferencji.

Rozpocznij teraz
Program nauczania
1 Wprowadzenie do Google Tag Managera
Wstęp 00m 56s
Czym jest Google Tag Manager i jak działa? 05m 12s
Dlaczego warto korzystać z Google Tag Managera? 02m 30s
Omówienie podstawowych pojęć - Konto, Kontener, Tag 03m 25s
Zanim zaczniemy - przydatne wtyczki 04m 25s
2 Poznaj narzędzie - teoria GTM
Założenie konta GTM 05m 12s
Interfejs - krótkie omówienie najważniejszych rzeczy 12m 32s
Implementacja GTM bezpośrednio w kodzie strony 06m 58s
Implementacja GTM na wordpress przy użyciu wtyczki GTM4WP (razem z e-commerce) 06m 57s
Tagi Podgląd 05m 47s
Reguły 06m 31s
Zmienne wbudowane 04m 16s
Zmienne zdefiniowane przez użytkownika 03m 55s
Warstwa danych 14m 59s
3 Pierwsze tagi i zdarzenia
Pierwsza reguła oraz konfiguracja zmiennych wbudowanych 15m 50s
Kliknięcia jako zdarzenia (Google Analytics 4) 03m 10s
Podgląd - testowanie zdarzenia 07m 55s
Google Ads - wdrożenie remarketingu statycznego 07m 51s
Pierwszy tag - Google Analytics 4 02m 36s
Niestandardowy kod HTML - Wdrożenie Pixela Facebooka 02m 45s
Zdarzenie Facebook Ads 04m 56s
Tagowanie telefonu 07m 13s
Tagowanie e-maila 08m 05s
Kliknięcia jako zdarzenia (Google Ads) 11m 54s
Wczytanie strony jako zdarzenie Podgląd 05m 14s
Zdarzenia scrollowania witryny 11m 55s
Tagowanie wideo na stronie WWW 13m 38s
Widoczność elementu - formularz 07m 18s
Nieklikalny element - jak mierzyć skopiowanie elementu? 11m 22s
Konwersja Google Ads i Tag łączący konwersje 06m 35s
4 Warstwa danych i e-commerce
Warstwa danych - podstawy wykorzystania 14m 36s
Konwersja zakup Google Ads - z wykorzystaniem warstwy danych 18m 43s
Konwersje rozszerzone - teoria 03m 37s
Konwersje rozszerzone - wdrożenie 08m 47s
Zdarzenia Facebooka - dokumentacja 01m 43s
Zdarzenia e-commerce Facebook - wdrożenie 06m 19s
"Google Analytics 4 - wdrożenie zdarzenia ""zakup"" ze wszystkimi zmiennymi" 10m 07s
Gotowe kontenery w Google Tag Manager - co to jest i dlaczego warto korzystać? 03m 57s
Obszary robocze w GTM 02m 29s
Google Analytics 4 - wdrożenie e-commerce przy wykorzystaniu gotowego kontenera 13m 15s
Śledzenie międzydomenowe GA4 05m 47s
Dom Scrapping - czyli co jeżeli nie mam warstwy danych 14m 48s
Szablony - kiedy wykorzystywać? 08m 47s
Consent mode - teoria 23m 45s
Consent Mode - praktyka 13m 29s
5 Zakończenie
Twoja kolej - opracuj plan, wykonaj audyt strony, ustal cele 07m 21s
Adswerve - czyli programista ma opóźnienia, a ja chcę otagować stronę 05m 57s
Zakończenie 00m 25s
Ocena uczestników
user-image user-image user-image user-image user-image user-image

45152 użytkowników oceniło i zrecenzowało szkolenia strefakursów.pl

Google logo

Średnia ocena uczestników w niezależnym serwisie Google to 4.9/5 ⭐⭐⭐⭐⭐ z 2319 wszystkich opinii.

5 5 2
5.0
100%
0%
0%
0%
0%
Recenzje użytkowników (2)
PROFIL PUBLICZNY
Potwierdzona transakcja
5.0
5
szczegółowe informacje o GTM, dokładne wprowadzenie w temat.
PROFIL PUBLICZNY
Potwierdzona transakcja
5.0
5
polecam
Najczęściej zadawane pytania
minus plus
Jak wygląda uczestnictwo w kursie online?

Kursy online w strefakursów.pl to wideoporadniki przygotowane przez zespół naszych specjalistów. Twoje uczestnictwo w szkoleniu polega na tym, że otrzymujesz dostęp do wykładów wideo oraz innych materiałów szkoleniowych za pośrednictwem platformy szkoleniowej zaraz po zalogowaniu się na swoje konto. Konto jest bezpłatne i możesz założyć je w dowolnym momencie lub w trakcie dokonywania pierwszego zakupu w serwisie strefakursów.pl. Materiały, do których otrzymasz dostęp pozwolą Ci rozwinąć się zawodowo i podnieść Twoje kwalifikacje. Każdy kurs przepełniony jest praktyczną wiedzą, która ułatwi Ci osiągnięcie wymarzonych życiowych celów. Zdobytą wiedzę i postępy w nauce możesz w łatwy sposób zweryfikować za pomocą licznych testów i ćwiczeń dołączonych do każdego kursu.

minus plus
Czy otrzymam certyfikat ukończenia szkolenia i jaką ma on formę?

Do każdego ukończonego przez Ciebie szkolenia wystawiamy imienny certyfikat. Warunkiem jego otrzymania jest zaliczenie testów dołączonych do kursu. Na certyfikacie znajduje się Twoje imię oraz nazwisko, nazwa ukończonego kursu, data wystawienia i nazwa instytucji certyfikującej. Warto podkreślić, że jesteśmy wpisani do Rejestru Instytucji Szkoleniowych (nr wpisu 2.12/00119/2017).

Certyfikat możesz wydrukować lub opublikować w Internecie za pośrednictwem specjalnego odnośnika np. na LinkedIn lub innych portalach społecznościowych . Jak również dołączyć do swojego CV.

minus plus
Czy otrzymam fakturę VAT za zamówienie?

Tak, do każdego zamówienia mamy obowiązek wystawić fakturę VAT (23%) lub paragon. Rodzaj dokumentu zależy od danych, które podasz w formularzu podczas składania zamówienia. Faktury zwykle wystawiamy do 3 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty. Poinformujemy Cię o tym fakcie mailowo, a dokument będzie można pobrać bezpośrednio z poziomu zakładki Historia zamówień na Twoim koncie w strefakursów.pl. Jeśli potrzebujesz dokumentu Proforma lub faktury odroczonej, złóż zamówienie, a w uwagach do zamówienia dodaj komentarz “Proforma” lub "Faktura z odroczonym terminem płatności", lub skontaktuj się z nami telefonicznie bądź mailowo (biuro@strefakursow.pl).

minus plus
Czy dostęp do szkolenia jest ograniczony czasowo?

Po opłaceniu zamówienia otrzymujesz nielimitowany dostęp do zakupionych materiałów. Dzięki temu, że szkolenia są dla Ciebie dostępne zarówno online za pośrednictwem naszej platformy szkoleniowej i offline w aplikacji mobilnej strefakursów.pl, możesz w dowolnym czasie i miejscu powracać do obejrzanych lekcji i powtarzać materiał bez ograniczeń. Dodatkowo po ukończeniu całego szkolenia otrzymasz imienny certyfikat poświadczający Twój udział w szkoleniu. Certyfikat możesz opublikować np. na LinkedIn lub innych portalach społecznościowych, jak również dołączyć do swojego CV.

Kurs Google Tag Manager od podstaw

Opanuj GTM, narzędzie, które otworzy przed Tobą nowe możliwości. Naucz się zarządzać tagami, śledzić interakcje użytkowników i wdrażać narzędzia analityczne bez potrzeby angażowania programisty.
Kto pyta nie błądzi! Zobacz Najczęściej zadawane pytania

🔥 Gorący temat: W tym tygodniu 180 użytkowników obejrzało to szkolenie

Rozpocznij naukę teraz za darmo, zapłać w ciągu 30 dni z logo twisto lub logo paypoJak to działa?

149

za ten zakup otrzymasz zwrot o wartości 14.90 zł
for-teamsOferta dla firm i zespołów
To szkolenie obejmuje:
unlimited accessNielimitowany dostęp
clock 6,5 godziny szkolenia
videos 48 wykładów
test questions 20 pytań testowych
languageNapisy dostępne w językach:
polski, angielski, ukraiński
mobile accessDostęp w aplikacji mobilnej
certificateCertyfikat ukończenia
tests questionsTesty i zadania
linkedin recommendationRekomendacje na LinkedIn
level Poziom: Podstawowy
Ten kurs jest częścią ścieżki
4.7
Specjalista e-commerce
Zostań cenionym specjalistą w branży e-commerce. Poznaj i zastosuj w praktyce techniki, które zagwarantują wysoką sprzedaż.
604 wykładów
25207 uczestników
Dowiedz się więcej
Ścieżka kariery - Specjalista e-commerce
Uczestnicy kursu kupili również:
Twisto

Odbierz 20% rabatu na pierwsze zamówienie

newsletter signup image
Nasz newsletter obserwuje już 101474 osób!
Dlaczego warto?
Będziesz regularnie otrzymywał atrakcyjne rabaty
Nie przegapisz żadnej z naszych promocji
Będziesz informowany o aktualnych konkursach
Nie wysyłamy spamu
E-mail jest niepoprawny.
Nie chcę otrzymać zniżki.
shield-error

Ups! Coś poszło nie tak :(

Google Recaptcha uznał, że jesteś botem i zablokował Twoją ostatnią akcję. Spróbuj ponownie. W razie problemów skontaktuj się z nami.

ZAMKNIJ I SPRÓBUJ PONOWNIE