Dokładamy wszelkich starań, aby nasze kursy stanowiły najwyższej jakości profesjonalny materiał szkoleniowy, a nasza platforma szkoleniowa sprawiała, że zdobywanie wiedzy i nowych umiejętności to czysta przyjemność. Jeśli z jakichś powodów nie spełniliśmy Twoich oczekiwań możesz skorzystać z Gwarancji zwrotu każdego kursu online zakupionego w wersji mobilnej oraz przeglądarkowej naszej strony strefakursów.pl przez okres 30 dni od dnia realizacji zamówienia, pod warunkiem, że nie przekroczono 20% progresu nauki tego kursu. Pamiętaj, że zakupy dokonane bezpośrednio w aplikacji mobilnej strefakursów.pl dostępnej w AppStore i Google Play nie podlegają zwrotom wedle naszego regulaminu, a realizowane są zgodnie z polityką zwrotów Apple oraz Google.
Jak zwrócić kurs?
Zaloguj się na swoje konto. Przejdź do Historii zamówień, wybierz konkretne zamówienie i kliknij "Dokonaj zwrotu". Otworzy się okienko, w którym musisz wybrać kurs do zwrotu oraz podać powód zwrotu. Następnie zatwierdź akcje i poczekaj do czasu, aż nasz zespół rozpatrzy Twoją prośbę.
Jeżeli dokonano zakupu kursu bezpośrednio w naszej aplikacji mobilnej strefakursów.pl na iOS lub Android, zwrot nie będzie możliwy, ponieważ faktycznym sprzedawcą w tym przypadku nie jesteśmy my jako spółka The Hero Sp.z o.o. Sp.K, a Google i Apple. Możesz jednak skorzystać z polityki zwrotów tych firm i złożyć odpowiedni wniosek z prośbą o zwrot. Jak wysłać prośbę o zwrot za zakup w Google Play znajdziesz tutaj: Przesyłanie prośby o zwrot środków w Google Play, w AppStore tutaj: Występowanie o zwrot pieniędzy za aplikacje lub treści kupione od firmy Apple